Stowarzyszenie Międzynarodowe Triennale Grafiki w Krakowie
  • Aktualności
    • MTG
    • MCSG
    • SMTG
    • Zaprosili nas
    • Weź udział w…
  • MCSG
    • Wystawy
    • O MCSG
    • Galerie
  • Warsztaty
    • Warsztaty
  • MTG 2024 – Momentum
    • Galeria MTG 2024
    • Artyści
    • Nagrody
    • Pliki do pobrania
  • Najlepszy dyplom
  • SMTG
    • O nas
    • Dane kontaktowe
    • Partnerzy
    • Statut Stowarzyszenia
    • Zarząd i pracownicy
    • Członkostwo w SMTG
    • Sprawozdania Zarządu
    • Witold Skulicz
      • Grafiki
      • Uroczystość pogrzebowa
      • Wystawy pamięci Profesora
      • Media o Profesorze
    • Jubileusz
      • Medal i Dyplom
      • Organizatorzy, Sponsorzy i Patroni Jubileuszu
      • Program
      • Publikacja jubileuszowa
      • Refleksje
  • Archiwum
    • MTG 2021
      • Program Główny
      • Program Towarzyszący
      • Regulamin MTG 2021
      • Skrót regulaminu MTG – Kraków 2021
      • Pliki do pobrania
    • MTG 2018
      • Pliki do pobrania
      • Program Główny
      • Program Towarzyszący
      • Regulamin MTG 2018
    • MTG 2015
      • Laureaci GP Młodej Grafiki Polskiej – Kraków 2015
      • Laureaci MTG – Kraków 2015
      • Partnerzy MTG Kraków 2015
      • Patroni i sponsorzy MTG Kraków 2015
      • Pliki do pobrania
      • Program główny
    • MTG 2012
      • Nagrody Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej
      • Nagrody MTG Kraków 2012
      • Program Wystaw
      • Recenzje MTG Kraków 2012
        • Grand Prix Młodych, Sonia Kądziołka
      • Grand Prix MTG’09, Andrzej Szczerski
        • MTG 2012, Mieczysław Juda
        • MTG 2012, Richard Noyce
    • MTG 2009
      • Nagrody Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej – Kraków 2009
    • MTG 2006
      • Nagrody Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej – Kraków 2006
  • English
Archiwum
  • grudzień 2025
  • listopad 2025
  • październik 2025
  • wrzesień 2025
  • sierpień 2025
  • lipiec 2025
  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • styczeń 2020
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • listopad 2018
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • sierpień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • luty 2018
  • styczeń 2018
  • grudzień 2017
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • wrzesień 2017
  • sierpień 2017
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • kwiecień 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • październik 2016
  • wrzesień 2016
  • sierpień 2016
  • lipiec 2016
  • czerwiec 2016
  • maj 2016
  • kwiecień 2016
  • marzec 2016
  • styczeń 2016
  • wrzesień 2015
  • czerwiec 2015
  • marzec 2015
  • styczeń 2014
  • listopad 2013
  • wrzesień 2013
  • Aktualności
    • MTG
    • MCSG
    • SMTG
    • Zaprosili nas
    • Weź udział w…
  • MCSG
    • Wystawy
    • O MCSG
    • Galerie
  • Warsztaty
    • Warsztaty
  • MTG 2024 – Momentum
    • Galeria MTG 2024
    • Artyści
    • Nagrody
    • Pliki do pobrania
  • Najlepszy dyplom
  • SMTG
    • O nas
    • Dane kontaktowe
    • Partnerzy
    • Statut Stowarzyszenia
    • Zarząd i pracownicy
    • Członkostwo w SMTG
    • Sprawozdania Zarządu
    • Witold Skulicz
      • Grafiki
      • Uroczystość pogrzebowa
      • Wystawy pamięci Profesora
      • Media o Profesorze
    • Jubileusz
      • Medal i Dyplom
      • Organizatorzy, Sponsorzy i Patroni Jubileuszu
      • Program
      • Publikacja jubileuszowa
      • Refleksje
  • Archiwum
    • MTG 2021
      • Program Główny
      • Program Towarzyszący
      • Regulamin MTG 2021
      • Skrót regulaminu MTG – Kraków 2021
      • Pliki do pobrania
    • MTG 2018
      • Pliki do pobrania
      • Program Główny
      • Program Towarzyszący
      • Regulamin MTG 2018
    • MTG 2015
      • Laureaci GP Młodej Grafiki Polskiej – Kraków 2015
      • Laureaci MTG – Kraków 2015
      • Partnerzy MTG Kraków 2015
      • Patroni i sponsorzy MTG Kraków 2015
      • Pliki do pobrania
      • Program główny
    • MTG 2012
      • Nagrody Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej
      • Nagrody MTG Kraków 2012
      • Program Wystaw
      • Recenzje MTG Kraków 2012
        • Grand Prix Młodych, Sonia Kądziołka
      • Grand Prix MTG’09, Andrzej Szczerski
        • MTG 2012, Mieczysław Juda
        • MTG 2012, Richard Noyce
    • MTG 2009
      • Nagrody Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej – Kraków 2009
    • MTG 2006
      • Nagrody Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej – Kraków 2006
  • English
Subscribe
  • Polski
  • English

Orbity i formy. Rodzinne układy graficzne | Celina Styrylska, Joanna Lola Styrylska


Szczegóły wydarzenia

  • Data: 02.09.2025 - 10.09.2025
  • Miejsce: Międzynarodowe Centrum Sztuk Graficznych
  • Kategorie: AKTUALNOŚCI, Wystawy MSCG
  • Tagi: exhibition, grafika, malarstwo, mcsg, print, smtg, wystawa

Prezes i Zarząd Stowarzyszenia Międzynarodowe Triennale Grafiki w Krakowie oraz Artysta zapraszają na wernisaż wystawy
Orbity i formy. Rodzinne układy graficzne | Celina Styrylska, Joanna Lola Styrylska

wernisaż 2 września 2025, godz. 18.00
wystawa czynna 2-10.09.2025
Galeria Centrum, Rynek Główny 29, II piętro
MCSG czynne w dniach:
pon., wt., 10:00-14.30, śr. 10:00-14:00; czw., pt. 10:00-15:00

Wystawa „Orbity i formy. Rodzinne układy graficzne” to spotkanie dwóch artystek – Celiny Styrylskiej i Joanny Loli Styrylskiej – które choć dzielą pokolenia, łączy wspólny język wizualny: oparty na dyscyplinie formy, wyczuciu koloru oraz intuicyjnym, głęboko osobistym podejściu do natury. Ekspozycja jest przestrzenią dialogu, w której wybrzmiewają graficzne echa modernizmu, geometria lat 60., a także współczesna ekspresja i świadome operowanie przypadkiem. W zestawieniu z opartowymi, precyzyjnie skonstruowanymi drzeworytami Celiny Styrylskiej – w tym słynnym cyklem „Planety” – prezentowane są również monotypie Joanny Loli Styrylskiej, które stanowią współczesną interpretację tej spuścizny. Prace młodszej artystki nie są jednak powtórzeniem estetyki ciotki – są jej twórczym przetworzeniem i próbą przefiltrowania geometrii poprzez jej estetykę i doświadczenie artystyczne. Tytułowe „orbity” odnoszą się nie tylko do planetarnych inspiracji Celiny, lecz także do rodzinnych trajektorii – dróg, które z pozoru odległe, krążą wokół podobnych wartości: harmonii, światła, kompozycji, ruchu. „Formy” są tu językiem porozumienia – graficznym znakiem pamięci i odrębności, jednocześnie osadzonym w strukturze, która łączy zamiast dzielić.
Wystawa podejmuje również temat dziedziczenia – nie tylko genetycznego, ale przede wszystkim twórczego. To historia o tym, jak obrazy mogą przetrwać poza czasem i trwać w nowych kontekstach, zachowując pierwotną siłę, a zarazem zyskując nowe znaczenia. To także próba upamiętnienia dorobku Celiny Styrylskiej – artystki i pedagożki, której prace zasługują na ponowne odkrycie i umiejscowienie w historii polskiej grafiki.
„Orbity i formy” to nie tylko wystawa – to opowieść o tym, że sztuka może być dziedziczona jak pamięć – przez oko, gest, kolor i rytm.

Celina Styrylska- Taranczewska (1923-2010)
W 1947 r., uzyskała absolutorium u prof. Eugeniusza Eibischa na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Od 1953 była związana z macierzystą uczelnią wykładając początkowo liternictwo w katowickiej filii uczelni. Od lat 60-tych XX w. prowadziła przedmiot projektowanie brył i płaszczyzn, przemianowany z czasem na wiedzę o działaniach i strukturach wizualnych, w macierzystej uczelni. Program i metodykę pracowni opracowała samodzielnie, tworząc w ten sposób nowy przedmiot, którego tradycja istnieje do dnia dzisiejszego pod postacią przedmiotu ”Struktury Dzieła”.
Rozległa działalność dydaktyczna Celiny Styrylskiej-Taranczewskiej nie kolidowała z jej twórczością malarską, graficzną i projektową, dzięki której spełniała się jako artystka.

Była członkinią Związku Polskich Artystów Plastyków, który w 1962 nagrodził ją brązowym medalem. Od 1979 roku należała do międzynarodowego stowarzyszenia Xylon. Twórczość artystki nosi typowe cechy sztuki przełomu lat 50-tych i 60-tych XX w. Artystka stosowała dekoracyjną geometryzację i rytmizację, włączyła pierwiastek abstrakcji do twórczości figuratywnej, śmiało operowała kontrastowymi kolorami. Wiele z jej dzieł można określić mianem „figuracji geometrycznej”. W latach 60-tych artystka rozpoczęła serie barwnych drzeworytów, których tytuły są nazwami planet układu Słonecznego. Powstałe kompozycje prezentowały ascezę, subtelną dekoracyjnością nawiazując do nurtu op-art. Na początku lat 60. artystka została poproszona o zaprojektowanie wielkoformatowej mozaiki, która miała ozdobić elewację budynku biurowca ”Biprostal” w Krakowie. Modernistyczne dzieło wieńczy ścianę biurowca do dnia dzisiejszego, budząc podziw skalą, precyzją i rozmachem realizacji.

Joanna Lola Styrylska #styrylska_art
Urodziła się w Katowicach w 1980 roku. Studiowała na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, gdzie w 2006 roku obroniła z wyróżnieniem dyplom na Wydziale Grafiki, w Pracowni Litografii pod kierunkiem prof. Romana Żygulskiego. W 2008 roku ukończyła również Wydział Malarstwa – specjalność Pedagogika Artystyczna. Jest stypendystką Ministra Kultury i Sztuki oraz Prezydenta Miasta Krakowa. Zajmuje się malarstwem sztalugowym, ilustracją oraz grafiką projektową. Dwukrotnie została laureatką Grand Prix Salonu Sztuki BWA w Tarnowie (2009, 2011). Jej prace znajdują się w prywatnych kolekcjach w Polsce i za granicą. Mieszka i tworzy w Krakowie. W swojej twórczości łączy techniki klasyczne i cyfrowe, tworząc prace o wyrazistej strukturze formalnej i intensywnej emocjonalności. Bliska jest jej kapistowska koncepcja malarstwa, oparta na obserwacji koloru i jego autonomii. Uwielbia technikę kolażu, którą często stosuje w swoich realizacjach – zarówno w warstwie wizualnej, jak i znaczeniowej. Jej obrazy pełne są rytmów, kontrastów, multiplikacji i skojarzeń. Ważnym źródłem inspiracji pozostaje natura oraz literatura – szczególnie twórczość Virginii Woolf, poezja kobiet i japońskie haiku. To właśnie słowo – subtelne, lapidarne, pełne niedopowiedzeń – często staje się równoległym językiem wobec warstwy wizualnej.
W jej twórczości pojawia się dążenie do uchwycenia malarskiej i graficznej narracji, poetyki wyrażanej poprzez odważną paletę barw oraz geometryczne odniesienia do realizmu.
Powstające obrazy i grafiki mają formę artystycznych dzienników – są zapisem wewnętrznych przeżyć, obserwacji ludzkich relacji oraz próbą budowania nowych znaczeń z koloru, kreski i faktury.
Brała udział w licznych wystawach indywidualnych i zbiorowych.
Więcej na stronie www.styrylska.com

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

triennialkrakow

International Print Triennial Society in Krakow Stowarzyszenie Międzynarodowe Triennale Grafiki

🔊 Audiodeskrypcja w praktyce! Dzisiejsze warszt 🔊 Audiodeskrypcja w praktyce!
Dzisiejsze warsztaty dr Magdaleny Ciury w Galerii Centrum były intensywną i inspirującą podróżą w świat dostępności sztuki wizualnej.

Uczestnicy i uczestniczki poznali kluczowe zasady tworzenia audiodeskrypcji, różnice między szkołą białostocką a warszawską, a także najczęstsze dylematy i błędy pojawiające się w opisach. Pracowaliśmy na przykładach dzieł graficznych, analizując narracyjność, utylitarny charakter AD oraz sposób budowania klarownego, precyzyjnego opisu.

Dr Magdalena Ciura – literaturoznawczyni, rewalidantka i edukatorka – podzieliła się swoim doświadczeniem oraz praktycznymi wskazówkami, które pozwolą tworzyć bardziej świadome i dostępne narracje wizualne.

Dziękujemy wszystkim za aktywny udział i zaangażowanie w temat dostępności sztuki.
To był wartościowy, merytoryczny i pełen ciekawych dyskusji wieczór! 🎨🖼️✨
Serdecznie zapraszamy na spotkanie autorskie z Ewą Jaworską,  Laureatką Nagrody Głównej transgrafia 3.0

5 grudnia 2025 (piątek), godz. 15.00 

Następnie zapraszamy na wernisaż wystawy o godzinie 18.00.

Międzynarodowe Centrum Sztuk Graficznych
Rynek Główny 29 (II piętro), Kraków

Wystawa Układ Ewy Jaworskiej, laureatki Nagrody Głównej konkursu transgrafia 3.0 w ramach Międzynarodowego Triennale Grafiki w Krakowie 2024, jest kontynuacją badań artystki nad procesem przemiany, zaniku i trwania w czasie. Składają się na nią dwie części – animacje dokumentujące proces topnienia barwnych figur lodowych oraz cykl linorytów – poliptyk, złożony z sześciu odrębnych grafik, które dopiero po zestawieniu tworzą pełną całość – kompozycję przypominającą szachownicę z układem postaci w ruchu. Linoryt staje się zapisem porządku, strukturą, w której pojedyncze elementy nabierają znaczenia dopiero w relacji z całością.
We wcześniejszych działaniach autorka skupiała się na przemijaniu i zaniku formy, inspirując się sentencją Stefana Themersona: „Dziejemy się i kiedyś przestaniemy się dziać.” Budowała obiekty, które poddawała działaniu czasu, rejestrując ich przemianę i montując w formie animacji. Obserwowała, jak zmienia się ślad, i jak w procesie zanikania ujawnia się nie tylko materialność, lecz także duchowa warstwa istnienia. Te doświadczenia doprowadziły ją do przekonania, że moment końca może być początkiem nowego działania. To właśnie granica – proces, który dobiega końca, by coś innego mogło się rozpocząć – stała się dla niej najistotniejsza i stała się punktem wyjścia projektu Układ.
Powielane w bryłach barwnego lodu figury stopniowo roztapiają się we wspólnym naczyniu, przechodząc z jednego stanu w inny – z lodu w wodę – a ich kolory przenikają się i mieszają. Rejestrowany przez kamerę proces odsłania nie tylko przemianę materii, lecz także symboliczny wymiar ludzkiego doświadczenia – wysiłku, który podejmujemy, by przetrwać zmiany i przejść przez kolejne etapy życia. Proces roztapiania staje się obrazem ciągłego ruchu i transformacji.
Miesięcznik „Znak” pisze o SMTG. O naszym wł Miesięcznik „Znak” pisze o SMTG.
O naszym włączaniu się w działania związane 
z dostępnością sztuki wizualnej oraz o tym, jak rozumiemy ideę stowarzyszania się, przeczytacie w najnowszym, grudniowym numerze miesięcznika. Z artykułu Bronki Nowickiej pt. „Mamy nosa do grafiki” dowiecie się też, jak prof. Grzegorz Banaszkiewicz udzielił lekcji grafiki przybyszowi z innej planety (sic). Jeśli jesteście ciekawi rozmowy Profesora z GrafE.T. - czyli lekcji grafiki dla absolutnie każdego - czytajcie „Znak” przy porannej kawie, na dworcu, w tramwaju, w pracowni. 🙂
Prezes i Zarząd Stowarzyszenia Międzynarodowe Tr Prezes i Zarząd Stowarzyszenia Międzynarodowe Triennale Grafiki w Krakowie oraz Artystka zapraszają na wernisaż wystawy

Układy odczuć | Dominika Surmacz

wernisaż 3 grudnia 2025, godz. 18.00
wystawa czynna 4-16.12.2025
Rynek Główny 29, II piętro
MCSG czynne w dniach:
pon., wt., 10:00-14.30, śr. 10:00-14:00; czw., pt. 10:00-15:00

Układy odczuć to wystawa prezentująca prace powstałe od 2021 roku oraz najnowsze realizacje z 2025 roku. Są to grafiki wykonane w technice druku płaskiego na papierze i tkaninie, a także instalacja artystyczna stworzona z obiektów uformowanych z bawełnianego materiału. Każda z prac stanowi fragment osobistego zapisu wewnętrznych procesów — emocji, reakcji i intuicyjnych impulsów, które towarzyszyły mi w czasie ich tworzenia. Tytułowe odczucia rozumiem jako wielowarstwowe doświadczenia: doznania zmysłowe, a także reakcje i przeżycia emocjonalne. Odczucie może być fizyczne lub psychiczne — bywa krótkim błyskiem intuicji, ale też chwilą wewnętrznego wglądu, momentem napięcia, zachwytu czy ulgi. To ślad, jaki pozostawia w nas kontakt z otoczeniem lub z samym sobą, z naszymi wspomnieniami czy pojawiającymi się w głowie myślami. Prace prezentowane na wystawie tworzą układ różnych odczuć, które pojawiają się w życiu cyklicznie lub nagle, łagodnie albo gwałtownie. Jedne są powtarzalne i znajome, inne burzliwe, przytłaczające, ciężkie. Jeszcze inne — lekkie, ulotne, trwające poza biegiem czasu, niemal zawieszone w czasie i przestrzeni. Razem tworzą mapę wewnętrznych stanów, które — choć subiektywne — myślę, że rezonują uniwersalnie, podobnie w każdym z nas. Układy odczuć to próba uchwycenia emocjonalnej topografii człowieka: wewnętrznych napięć, intuicyjnych reakcji, spokoju, drżeń i momentów zatrzymania.
Zapraszamy na cały film z cyklu Laureaci w Centru Zapraszamy na cały film z cyklu Laureaci w Centrum uwagi, z wystawy Laureatki Grand Prix MTG 2024 - Lihie Gendler Talmor pt. Zaburzenie / Displacement na nasz kanał YouTube - link w bio!
We invite you to watch the full movie from the exhibition of the Grand Prix MTG 2024 laureate — Lihie Gendler Talmor, titled Zaburzenie / Displacement, on our YouTube channel — link in bio! 
@lihietalmor
Prezes i Zarząd Stowarzyszenia Międzynarodowe Tr Prezes i Zarząd Stowarzyszenia Międzynarodowe Triennale Grafiki w Krakowie oraz Artystka zapraszają na wernisaż wystawy z cyklu Laureaci w Centrum uwagi

Układ | Ewa Jaworska

Laureatka Nagrody Głównej transgrafia 3.0

5 grudnia 2025 (piątek), godz. 18.00

wystawa czynna 8.12.2025-9.01.2026
Galeria Centrum, Rynek Główny 29, II piętro
MCSG czynne w dniach:
pon., wt., 10:00-14.30, śr. 10:00-14:00; czw., pt. 10:00-15:00

Wystawa Układ Ewy Jaworskiej, laureatki Nagrody Głównej konkursu transgrafia 3.0 w ramach Międzynarodowego Triennale Grafiki w Krakowie 2024, jest kontynuacją badań artystki nad procesem przemiany, zaniku i trwania w czasie. Składają się na nią dwie części – animacje dokumentujące proces topnienia barwnych figur lodowych oraz cykl linorytów – poliptyk, złożony z sześciu odrębnych grafik, które dopiero po zestawieniu tworzą pełną całość – kompozycję przypominającą szachownicę z układem postaci w ruchu. Linoryt staje się zapisem porządku, strukturą, w której pojedyncze elementy nabierają znaczenia dopiero w relacji z całością
Zapraszamy na cały film z wystawy "GRAPHIC SKIN" Zapraszamy na cały film z wystawy "GRAPHIC SKIN" Magenta Research Collective! na nasz kanał YouTube - link w bio!
We invite you to watch the full movie from the “GRAPHIC SKIN” exhibition by Magenta Research Collective on our YouTube channel – link in bio!
@collective_magentaresearch 
@katymdrake @martyna.rzepecka @irena_keckes @consumethehumans @carolyncraig_cc @kj_zimna @fungaimarima 

#print #grafika #art #smtg #exhibition
Serdecznie zapraszamy na spotkanie autorskie z Mic Serdecznie zapraszamy na spotkanie autorskie z Michałem Pietrzakiem, Laureatem Nagrody im. Witolda Skulicza MTG 2024

28 listopada 2025 (piątek), godz. 12.00 - ostatni dzień wystawy w MSCG.

Rynek Główny 29, II piętro

___________

Michał Pietrzak
Urodzony w Bystrzycy Kłodzkiej. Mieszka i pracuje we Wrocławiu. Doktor sztuki. Absolwent Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Wyższego Studium Fotografii w Jeleniej Górze oraz Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej. Laureat Nagrody im. prof. Witolda Skulicza na Międzynarodowym Triennale Grafiki w Krakowie oraz Stypendium Województwa Dolnośląskiego. Wyróżniony w konkursie Nagroda Roku ZPAP Wrocław. Nagrodzony Odznaką Honorową „Zasłużony dla Województwa Dolnośląskiego”. Artysta, architekt, pedagog. Prezes Okręgu Dolnośląskiego Związku Polskich Artystów Fotografików oraz członek Związku Polskich Artystów Plastyków. Swoją twórczość prezentował wielokrotnie w kraju i za granicą na wystawach indywidualnych i zbiorowych oraz w licznych publikacjach. Jego prace znajdują się w zbiorach Muzeum Narodowego we Wrocławiu, Stowarzyszenia Międzynarodowego Triennale Grafiki w Krakowie, Fundacji Sztuki Współczesnej In Situ w Sokołowsku, Miasta Wrocławia oraz kolekcjach prywatnych. W swoich działaniach poszukuje swoistego rodzaju kompromisu pomiędzy czysto konceptualnymi a formalnymi środkami wyrazu, między którymi stawia znak równości. Wychodzi daleko poza granice klasycznie pojmowanej fotografii. Traktuje ją instrumentalnie. Łączy z innymi mediami, nadając obrazowi wysublimowaną wielowymiarowość w przestrzeni i czasie.
Obserwuj na Instagramie
Stowarzyszenie Międzynarodowe
Triennale Grafiki w Krakowie
Designed & Developed by Code Supply Co.